Volg ons
Als je écht van kwaliteit houdt

Spaar automatisch korting

Gratis thuisbezorgd vanaf €40,-

Voor 16:00 besteld = morgen in huis

Bezorging op DI / DO / VR / ZA

Veelgestelde vragen

Ambachtbezorgd

Door middel van de postcodecheck kun je kijken of wij ook al bij jou thuis bezorgen! Wij bezorgen in ieder geval in heel Mierlo, maar daarnaast ook in de volgende , dorpen: Geldrop, Lierop, Brandevoort, Mierlo-Hout, Nuenen, Heeze en gedeelten van Helmond en Eindhoven.

Bestelling

Om een bestelling te plaatsen geldt een minimaal bestelbedrag van €20,-. Wel is het handig om te weten dat je vanaf €40,- de bezorging altijd gratis is!

Dat kan zeker! Op de afrekenpagina kun je per speciaalzaak een opmerking toevoegen. In dit vak kun je je pasnummer/spaarkaart vermelden, zodat de speciaalzaak dit direct ziet staan bij de bestelling. De speciaalzaak kan zo jouw spaarpunten bijschrijven, waardoor jij kan blijven sparen! Let op dat je deze opmerking wel in het goede vak zet, anders komt dit bij de verkeerde speciaalzaak terecht.

Je bestelt bij Ambachtbezorgd en betaalt ook aan Ambachtbezorgd. Ambachtbezorgd zal je bestelling vervolgens doorgeven aan de lokale speciaalzaken. De prijzen zijn exact hetzelfde als in de winkel!

Natuurlijk! Het is mogelijk om een snelle bestelling te plaatsen, zonder dat je een account aanmaakt. Als je van plan bent om vaker bij Ambachtbezorgd te bestellen is het wel zo makkelijk om een account aan te maken. Zo kun je eenvoudig je oude bestellingen bekijken, favorieten producten maken en hoef je niet iedere keer alle gegevens opnieuw in te vullen.

Het kan voorkomen dat de producten in gewicht niet exact overeenkomen met de gekozen variaties. De leverancier doet zijn uiterste best om het precies bestelde gewicht te leveren. Dit kan dus een fractie afwijken. Als je dit verschil storend vindt, laat dit dan vooral aan ons weten, dan zullen we samen zoeken naar een passende oplossing. 

Door drukte op het betalingsplatform kan het voorkomen dat er een betaling soms vertraagd binnenkomt. Heb je na 1 uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenserviceCheck eventueel je spam-box, want soms komt de bevestiging hierop binnen.

Bezorging

Wij werken met 4 shifts op een dag, namelijk:

  1. 10:00 – 12:30
  2. 12:30 – 14:30
  3. 15:30 – 18:00
  4. 18:00 – 19:30 

Zoals je ziet is er tussen 14:30 en 15:30 geen beschikbaarheid om te bezorgen, dat komt omdat dan ophaalronde 2 is. In dat uur zullen wij alle producten van shift 3 en 4 ophalen. Op deze manier komen ze altijd kersvers bij jou aan!

Er zit geen onderscheid in waar je woonachtig bent. Wij hanteren standaard €3,95 servicevergoeding. Ligt jouw bestelbedrag boven €40,- dan bezorgen wij altijd geheel gratis! Wij bezorgen naast Mierlo in Geldrop, Lierop, Brandevoort, Mierlo-Hout ,Nuenen, Heeze en gedeelten van Eindhoven en Helmond-stad.

Je kunt tot 16:00 bestellen, waarbij het de volgende dag nog thuis wordt bezorgd. Natuurlijk kun je ook nog na 16:00 bestellen, maar dan kan het niet meer de volgende dag thuisbezorgd worden. Een concreet voorbeeld: als je om 22:00 op maandagavond bestelt, is de eerstvolgende bezorgdag donderdag.

Tijdens het afrekenen heb je de mogelijkheid een keuze te maken voor welk shift je de producten bezorgd wil hebben. Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met deze voorkeur. Komt het alsnog voor dat er niemand thuis is als wij de bestelling bezorgen? Dan zullen wij je bellen om naar een passende oplossing te zoeken. Wellicht kunnen de buren even op je héérlijke, ambachtelijke producten passen! Mocht je op de dag zelf weten dat je toch verhinderd bent in de gekozen shift. Bel ons of stuur ons even een whatsapp met deze wijziging, je vindt hier de contactgegevens. Wij zullen je bestelling vervolgens in een shift bezorgen wat wel uitkomt!

Nee hoor! Bij het plaatsen van uw bestelling kiest u voor een van de shifts. Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat de bestelling niet in de gekozen shift bezorgd wordt; dit in verband met drukte of andere omstandigheden. Wij doen er alles aan om je bestelling alsnog te leveren op een tijdstip dat jou uitkomt. Bij vragen kun je natuurlijk altijd contact opnemen met de klantenservice van Ambachtbezorgd!

Ambachtbezorgd rijdt in een bus gevuld met koelboxen en kratten, waardoor alle producten vers en hygiënisch blijven. Onze bezorger overhandigt de producten via een krat aan jou. Heb je liever dat de bezorger de producten binnen in de keuken zet? Geen probleem, wij zullen jou helpen met het naar binnen tillen van de producten!

Klachten

Wat vervelend, onze excuses! Je kunt klachten en dergelijke altijd melden bij onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar op dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag van 8:00 tot 18:00. Product-specifieke klachten, vragen of opmerkingen mogen gedaan worden bij de betreffende leverancier en zijn of haar klantenservice. Voor bezorg-specifieke klachten, vragen of opmerkingen kun je bij ons terecht!

Contact

Op de afrekenpagina kun je een notitie voor jouw bestelling toevoegen. Dit vlak kun je dus gebruiken om een opmerking op de bezorging toe te voegen, zoals: graag aankloppen, want de bel doet het niet. Of: kunnen jullie alsjeblieft de bestelling onder het afdak zetten, want ik zit momenteel in thuisquarantaine? Let op dat je de opmerking in het juiste vak zet, zodat Ambachtbezorgd dit direct in kan zien!

Assortiment

Ambachtbezorgd doet er samen met de lokale speciaalzaken alles aan om de door jou bestelde producten te kunnen leveren. Het kan helaas voorkomen dat een product toch niet leverbaar is. In dit geval zoekt Ambachtbezorgd samen met jou en de leverancier naar een passende oplossing. De lokale speciaalzaak kan het desbetreffende product vervangen door een ander vergelijkbaar product of Ambachtbezorgd zal het door jou betaalde bedrag zo snel mogelijk aan je terugbetalen. Er zal over een wijziging altijd contact met je opgenomen worden.

Oei, dat is niet hoe het hoort. Je kunt dit altijd doorgeven bij de klantenservice van de ondernemer zelf. Problemen, vragen en opmerkingen met betrekking tot het bezorgen kun je bij de klantenservice van Ambachtbezorgd melden

Samenwerken

Wat tof dat je samen wilt werken! Via Ambachtbezorgd realiseren wij voor jouw onderneming een bezorgserivce. 

Vul nu hier je gegevens in en wij zullen contact met je opnemen!

Betalen

Verschillende producten worden vers ingekocht op de veiling, waarbij de prijs van dag tot dag licht kan verschillen. Hierdoor kan ook de prijs van een product op de webwinkel soms verschillen, maar dit komt de versheid van de producten alleen maar ten goede!

Je kunt op onze website heel simpel en veilig betalen via twee digitale betaalmethoden: iDEAL en Credit Card.

Het is ook mogelijk om contant te betalen. Kies tijdens het afrekenen voor ‘Contant betalen’. Betaal a.u.b. zo gepast mogelijk, onze bezorgers hebben zo weinig mogelijk contant geld bij. Bij voorbaat dank!

Staat jouw vraag hier niet tussen?

Neem gerust contact met ons op, wij zullen zo snel mogelijk jouw vragen beantwoorden! 

Schrijf je hieronder in voor onze nieuwsbrief en ontvang 10% korting!

Blijf nu altijd up to date met onze nieuwsbrief. Daarnaast kun je via onze nieuwsbrief kans maken op super leuke acties en ben je altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en productaanbiedingen. Daarnaast ontvang je per email 10% korting op je eerste bestelling!